Velkommen til Åndalsnes - Norges Caravanhovedstad!

Kontakt Kroken Caravan Åndalsnes

Pa-l-Richard-Gra-berg_1280x1280px.png
Pål Richard Gråberg
Butikkansvarlig 
Svein-Erik-Gra-berg_1280x1280px.png
Svein Erik Gråberg
Daglig leder 
Marita-Valset-Hoel_1280x1280px.png
Marita Valseth Hoel
Salgsmedarbeider 
Esben-Flaa_1280x1280px.png
Esben Flaa
Salgssjef 
Cato-Hagen_1280x1280px.png
Cato Hagen
Selger 
Eivind Bale
Servicesjef 

Kontakt Bodø Caravan

Mary-Ann.jpg
Mary Ann Olsen
Butikk 
Torben.jpg
Torben Hanssen
Daglig leder 
Ernst.jpg
Ernst Rolf Storeide
Kundemottak 
Kato.jpg
Kato Nilsen
Reklamasjon / ettermarked 
Hjalmar.jpg
Hjalmar Fredriksen
Salgssjef 
Knut-OEivind.jpg
Knut Øivind Andersen
Selger 
Torgeir.jpg
Torgeir Vikmark-Lunga
Verksmester 

Kontakt Høisveen Caravan

Arnt Dyresen
Verksted 
Hoeisveen_Svein-Wold-Hansen_1280x1280px.png
Svein Wold Hansen
Avdelingsleder 
Hege-Monica-Dalsheim.jpg
Hege Monica Dalsheim
Butikkselger 
Hoeisveen_Terje-Solstad_1280x1280px.png
Terje Solstad
Ettermarked 
Hoeisveen_Morte-Enzell_1280x1280px.png
Morten Haugli Engzell
Salgssjef 
Hoeisveen_Elena_1280x1280px.png
Eline Surnflødt
Selger 

Kontakt Kingsrød Caravan

Hans-Erik-Kingsroed-Daglig-leder-Selger.jpg
Hans Erik Kingsrød
Daglig leder 
Gry-Olsen-Kontor-Butikk.jpg
Gry Olsen
Kontor/butikk/salg 

Kontakt Kristiansand Caravan AS

Kenneth.jpg
Kenneth Nordhelle
Delelager 
Marit2.jpg
Marit Jensen
Butikkansvarlig 
Rene2.jpg
Renè Jensen
Daglig leder 
Mona.jpg
Mona Tverå
Kundemottaker 
BerntOle.jpg
Bernt Ole Storm
Selger 
Erik.jpg
Erik Dåsnes
Selger 
Haavard.jpg
Håvard Nuland
Selger 
Manfred.jpg
Manfred Krause
Verksmester 

Kontakt Oslo Caravan

Bilde-av-Henrik.jpg
Henrik Mengaaen
Servicesjef 
Eli.jpg
Eli Evensen
Butikk 
Linda-Bergseth_800x800px.png
Linda Bergseth
Kundemottak verksted 
Tommy-ostli.png
Tommy Østli
Selger og coach 
Tommy.jpg
Tommy Evensen Bakke
Senior selger 

Kontakt Ålesund Caravan

Terje-Giske_1280x1280px_okt_NY.png
Terje Giske
Avdelingsleder 
lesund-Caravan_ansatte_Vidar_cropped.jpg
Vidar Hoff
Selger 
Lars-Bigton.jpg
Lars Bigton
Selger 
AnsattbildePatsy.jpg
Patricia Cooper Stafseth
Salgstilrettelegger 
lesund-Caravan_ansatte_BJARNE_cropped.jpg
Bjarne Eide
Kundemottak 
lesund-Caravan_ansatte_MAIKEN_cropped.jpg
Maiken Arntsen
Butikksjef 

Kontakt Østfold Caravan

36B599BB-DC5B-4B18-996E-0D0EB8205E70.jpeg
Magnus Westin
Kundemottaker 
Frode Malmo- Martinsen
Salg - Markedsføring 
Bilde-Kristin-Svee-Osufsen.jpeg
Kristin Svee Osufsen
Butikkansvarlig  
Bilde-Atle-Kristoffersen.jpeg
Atle Kristoffersen
Daglig leder 
Bilde-Glenn-Moerch-Grimsroed.jpeg
Glenn Mørch Grimsrød
Klargjører/mekaniker 
Bilde-Ronny-Andre-Braend.jpeg
Ronny Andre Brænd
Klargjører/mekaniker 
ola.jpg
Ola wirum
Selger 

Send oss dine spørsmål

Chat via Facebook

For Bürstner handler det om å ligge i forkant og ha stort fokus på detaljer, design og kvalitet.

Bürstner med symaskin til to mill:

– Kvalitet som sømmer seg

En skreddersydd symaskin til to millioner kroner skal gi kvalitet som sømmer seg for sittegruppene og stolene i Bürstners vogner og bobiler.

- For Bürstner handler det om å ligge i forkant og ha stort fokus på detaljer, design og kvalitet. Vi ønsker å levere komfortable, elegante, godt polstrede møbler i både skinn og tekstiler som er bedre enn våre konkurrenters og minst like bra som det beste av det beste i personbiler og i våre kunders egne stuer, forklarer produktsjefen hos Bürstner, Markus Pangerl (48).

Derfor har en av Europas ledende produsenter av vogner og bobiler nå fått skreddersydd en unik symaskin som har kostet nærmere to millioner kroner å utvikle.
Bürstner har egen søm-avdeling med 30 ansatte.
1000 ansatte
Bürstner-fabrikken ligger i den tyske byen Kehl ved siden av Rhinen og den fransk-tyske grensen i delstaten Baden-Württemberg og i umiddelbar nærhet til Strasbourg i Frankrike. Det meste av produksjonen skjer i denne fabrikken hvor det blant annet finnes en egen søm-avdeling med 30 ansatte. Totalt er det nærmere 1000 ansatte.
Et bredt utvalg av innredning treffer et hvert ønske og behov.
I forkant
- For at vi skal kunne levere en så høy kvalitet på våre produkter som vi ønsker, så må vi være i forkant også i forhold til produksjonsmetoder og produksjonsutstyr samtidig som våre ansatte hele tiden må være på høyden i forhold til kompetanse, forteller Pangerl.

Senkeseng
Med 55 års erfaring har Bürstner ofte vært i forkant og en pådriver av caravanutviklingen, som for eksempel med senkesenga i halvintegrerte bobiler. Bare i løpet av tre siste årene har Bürstner fått mer enn 20 priser i Tyskland og i utlandet for sine produkter.
55 års erfaring i bransjen gir stor kompetanse i utviklingen av bobiler.
Spiller sammen
- Det handler om å se og ha stort fokus samtidig på alle områdene som samlet sett gir det beste resultatet, eller produktet: Utvikling, design, møbelkonstruksjoner eller produksjonen i vår avdeling for søm. Alle disse områdene er knyttet svært tett sammen i vår produksjon, sier produktsjefen.

Kvalitetsstyring
Produksjonen i Bürstner er sertifisert etter det som regnes som verdens mest anerkjente standard for kvalitetsstyring; ISO 9001. Standarden er basert på et sett prinsipper for kvalitetsstyring som kundefokus, ledelse, medarbeidernes engasjement, prosessorientering, systemorientert ledelse, kontinuerlig forbedring og faktabaserte beslutninger.
Bürstner har nærmere 1000 ansatte ved sin fabrikk i tyske Kehl.
Tre på topp
I sin 55 år lange historie har Bürstner opplevd både oppturer og nedturer. Bürstner ble i 1998 overtatt av Hymer AG på eiersiden. I dag er Bürstner rangert blant de tre største produsentene i alle europeiske land med noen få unntak.
For å kunne levere høykvalitetsprodukter må Bürstner være i forkant i forhold til produksjonsmetoder og -utstyr.
For enhver smak
En strategisk viktig valg for dagens suksess ble trolig gjort i årene etter 2000 hvor det ble svært klart for Bürstner at den tradisjonelle caravankunden ikke lenger eksisterte. Den universale trenden var over. Individualisme ble det nye stikkordet og Bürstner svar var å lage et bredere utvalg av modeller slik at man kunne matche nær sagt et hvert ønske og behov.

Grenseløs velvære
- Men vår filosofi og visjon ligger fast: Uansett hvilke modeller eller varianter våre kunder velger, skal de hele tiden oppleve den «grenseløse følelsen av velvære». Det gjelder også i vår kundebehandling, avslutter Markus Pangerl.
Aktuelt

Bestill verkstedtime og deler